הפשלה הגדולה של הפועל ירושלים מראה לנו איזה כדורגל יש לנו ומי מנהל את העסק הזה. כל מי שמנהל את הקבוצה מבחינה מקצועית צריך לקחת אחריות וללכת מחר הביתה. זו פשוט בושה, לא ככה צריך לנהל הכדורגל. יושבים חמישה בעלי תפקידים, איפה משהו שילחש על האוזן של המאמן? הוא עסוק בניהול המשחק ולא יכול לראות את הדברים האלה, משהו היה חייב להפנות את תשומת ליבו למחדל הזה.

מבחינת הפועל ירושלים, חבל, כי הם השיגו נקודה יקרה למרות החולשה שלהם. שתי הקבוצות ברמה מאוד נמוכה. הבעיה של בית"ר היא למרות השער של בואצ'י, הזרים הם מאוד חלשים. חמשת הזרים באמת מהחלשים שנראו בטדי, זו הסיבה שבית"ר נמצאת בתחתית הליגה.

לירן ליאני וירדן שועה (רדאד ג'בארה)לירן ליאני וירדן שועה (רדאד ג'בארה)

כל המצב הניהולי, חוגג כן, חוגג לא, נאמן כן, נאמן לא, משפיע באופן ישיר על השחקנים. הם לא יודעים מה יהיה איתם, יהיו משכורות? יימכרו או לא יימכרו? אבל כדי להימכר צריך שמשהו יקנה. לאור היכולת הירודה, אני לא רואה כאלה מועמדים לקנייה על ידי קבוצות ברמות הגבוהות שימהרו לרכוש שחקנים עם יכולת כזו.

הרבה שנים לא ראיתי בית"ר כל כך חלשה, אבל אני מאמין שיוסי מזרחי בסופו של יום יצליח להשאיר את הקבוצה הזו עונה נוספת למרות כל הבעיות, למרות כל הקשיים ולמרות חוסר הוודאות.

יוסי מזרחי (רדאד ג'בארה)יוסי מזרחי (רדאד ג'בארה)

לגבי הציפיות מהדרבי: בעוד הרמה המקצועית הייתה נמוכה מאוד, הקהל נתן הצגה בלתי רגילה. גם הקהל של הפועל לא טמן ידו בצלחת. הייתה אווירה מצוינת לדרבי, למרות שאני אישית מתגעגע לדרבי של ימק"א מבחינת הרמה, מבחינת החמימות.

הפועל ירושלים מועמדת מספר 1 לרדת ליגה עם איך שהיא נראית. גם אצלם הזרים, להוציא את השוער אדליי, חלשים מאוד. היום המאמן זיו אריה, עשה טעות חמורה, כאשר הקבוצה שלו הייתה בפיגור הוא הוציא את החלוץ עידן שמש, במקום להשאיר אותו ולהכניס עוד חלוץ לידו. הוא השחקן אולי היחיד שיכול לכבוש. מאמן הפועל ירושלים בלחץ גדול וזה משפיע על מה שקורה במגרש וניהול המשחק שלו. לסיכום, ראיתי דרבים הרבה יותר טובים בחיים שלי מהדרבי של היום, גם כשחקן וגם כצופה.

זיו אריה (רדאד ג'בארה)זיו אריה (רדאד ג'בארה)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה